• وبلاگ : طلبه هاي ونوسي
  • يادداشت : هزار همه
  • نظرات : 7 خصوصي ، 64 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سوده 

    اگر شخصي، امام، پيامبر و يا حتي خداوند را قبول نداشته باشد و از امثال شما در مورد اين گونه موضوعات سوال کند، شما با دليل و برهان سعي در قانع کردن آن فرد مي کنيد. اما اگر فردي به ولايت فقيه التزام نداشته باشد، آن انسان را مشرک و لايق مرگ ميدانيد.

    معصوميت امام زمان (از نظر شما) = معصوميت ولايت (باز هم براي شما)

    از شما مي پرسم.آيا مي توانيد به اين سوالات پاسخ دهيد:

    آيا سه دهه قبل، ملت ايران بي دين بودند و باني اين نظام آن ها را مؤمن کرد؟
    آيا مردم اين مملکت فقير بودند و انقلاب کنوني آن ها را ثروتمند نمود؟
    آيا تعداد زندان ها با ديروز ايران يکسان است؟
    ولايت به اين مردم چه داده که به آن افتخار مي‌ كند؟


    سوغات انقلاب، بي انگيزگي جوانان است، بيکاري، قطع آب و برق و گاز، گراني کمرشکن، تاراج منابع طبيعي، هرج و مرج اعتقادي، حراج ميراث ملي و بسياري ارقام که موجود مي باشد.

    وقتي سايت هاي حامي دولت، شمار جمعيت تظاهرات روز 9 دي 88 در كل كشور را بيش از چهل ميليون نفر مي داند که اين آمار به اندازه ي تمام راي دهندگان است، ديگر شما را چه حوصله و چه باک از چند تا خس و خاشاک که حال آن ها را به لقب ميکروب مزين مي کنيد؟

    بله. هستند ملت هايي که به مردم خود حق اعتراض مي دهند و امنيت آن ها را نيز تامين مي کنند. آزادي بيان وجود دارد و هيچ کس در مقابل قانون مستثنا نيست. چيزي که در ايران به رويا مي ماند...

    و البته جايتان خالي. نمي دانيد من هم سال پيش چه صحنه هايي ديدم. دوربين هم داشتم اما حيف که چماق به دستاني اطرافم بودند که از حقيقت و افشاگري مي ترسيدند. وگرنه عکس هايي مي گذاشتم کف تان ببرد. شايد اينطوري شما هم مي ديديد. چون فرق من با شما اينه که، من ديدم ولي شما فقط شنيديد! اون هم يک طرفه! ان شاءالله با عكس هايتان كه در قيامت محشور شديد، سرافكنده نباشيد در درگاه باري تعالي.

    به اميد آن روز که تمام ما از سهولت کلام و يبوست فکر رها شويم و عاقلانه بينديشيم.

    پاسخ

    خود گويه و خود خنده !