• وبلاگ : طلبه هاي ونوسي
  • يادداشت : مردم ما...
  • نظرات : 7 خصوصي ، 53 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     
    ايامکم سعيدا انشاءالله
    بسمه تعالي

    پيرو اين اطلاعيه به استحضار تمام عزيزان مي رساند برخي افراد براي خراب نمودن چهره مديريت اين وبلاگ (ح.ق) با نام و آدرس اين وب اقدام به گذاشتن نظرات و کامنت هاي بعضاْ ضد اخلاقي نموده اند و خواهشنمد است در صورت مشاهده چنين کامنت هايي در وبلاگتان بنده را در جريان قرار دهيد .
    بعضا اين نمونه کامنت ها را در وب طلاب ارجمند گذاشته اند .

    مردم ما ايراني اند

    براي ايراني بودنشان خونها ريخته اند و داغ دل ها خورده اند

    چشم انتظاري کشيده اند

    خيلي جاها سکوت کردند و همه چيز را در دلشان فشار دادند و حرفي نزدند

    تا ايراني بمانند ، با افتخار و سربلند ...

    تا کور کنند چشم حسودان و بخيلان و ...

    مردم ما به همين راحتي ها ايراني بودنشان را لگد مال نمي کنند

    .

    .

    مطلب خوبي بود..

    به ما هم سري بزنيد

    آمين.

    سلام دوست عزيز. مطلبتون رو خوندم عالي بود.

    کي شود که بر سر جويبارهاي سرشار از آب تو فرود آييم و سيراب شويم. کي شود که از چشمه ي آب زلال تو سيراب شويم که عطش ما به درازا کشيده است. کي شود که صبح و شام فرا رسد و چشمانمان به جمالت روشن گردد. کي شود که ما را ببيني و ما به تو بنگريم هنگامي که پرچم پيروزي برافراشته اي.
    فرازي از دعاي ندبه

    يا علي

    سلام

    وبلاگ خوبي داري بهم سر بزن نظر بده

    من آپم به من سر بزن

    سلام متن جالبي بود

    .

    .

    .

    به من سر بزن

    نظرت راجع به تبادل لينک چيه؟

    سلام عالي بود

    به دلم نشست

    سلام عالي بود

    خيلي به دلم نشست

    + من فقط يک انسان 
    آقاي مستفيد بهتر است با تناقض گويي خود را به زحمت نيندازيد.به عمل مهم است نه به حرف.اگر به آماري که حاکميت ارائه مي دهد هم اتکا کنيم و آن کساني که تا ديروز محبوب امام راحل بودند و امروز مغضوب،تنها سيزده ميليون راي داشته باشند،انصاف ايجاب مي کرد که اجازه اعتراض به آنها داده شود.ونه اينکه کشته شوند،به آنها تجاوز کنند،به آنها باتوم بزنند و فحش نثارشان کنند.

    نبي اسلام با کفار هم مهربان بود و به آنها اهانت نمي کرد.شما و مسلکي که بدان معتقديد همه را برچسب مي زنيد و ناسزا نصيبشان مي کنيد.

    اين چه ديني ست که شما براي خود ساختيد که از يک سو از مهرباني نبي آن سخن مي گوييد و از سويي ديگر اين چنين هم مذهبيان خودتان را به مسلخ مي فرستيد؟

    اميرالمومنين در نهج البلاغه مي گويد که اگر من از ظلمي که بر زن يهودي رفته ميميرم،شما بر خواهر هم مذهبتان تجاوز مي کنند و ککتان هم نمي گزد.

    پارسال در کليپي ديدم که سربازي با لگد به پشت زن ميانسال چادري مي زد.اين آن عطوفتي ست که از آن سخن مي گوييد؟اگر با شما اين چنين مهربانانه با باتوم پذيرايي کنند خوشوقت مي شويد؟

    حالا هم که تقاضاي اعدام مي کنيد.قافيه سخنان هم مسلک هاي شما فحش،نيتتان خون ريزي ست.اميرالمونين آن طور با شفقت برخورد مي کرد و شما اين طور خوهران و برادرانتان را سلاخي مي کنيد.شما وارث کدامين رهبر امت هستيد؟
    سلام دوست من .
    2 تا طرح جديد در وبلاگم قرار دادم خوشحال مي شم در صورت تمايل اون ها رو در وبلاگ خودتون قرار بديد . در ضمن نظر يادتون نره .

    مرحوم کوهستاني (رض) آن بزرگ مرد عالم تشيع مي فرمود: رسول اکرم همه را دوست مي داشت حتي کفار را .اگر دوست نمي داشت نمي فرمود قولوا لااله الا الله تفلحوا...
    اينها نميخوان بيان تو دامان ملت.خدا رحم کنه به آدم که کر و کور بشه. آفتاب رو هم ببينه ميگه شبه. چقدر رهبري نصيحتشون کردن.چقدر کوتاه اومدن ..چقدر احترامشون کردن...خودشون دارن قبرشون رو مي کنن...
    چون با آل علي در افتادن.چون روز عاشوراي سال قبل اون جسارت ها رو مر تکب شدن و يزيدي مسلک شدن ديگه شمارش معکوس براي اضمحلال اين خوارج لا انسان شروع شد...و همچون ائمه کفرشان به زباله دان تاريخ ميپيوندن...
    اي کاش گوش ميکردن و گردن مينهادن..اي کاش...
    شکرالله مساعيکنّ

    سلام
    بياييد موجي در ترويج حجاب اسلامي به راه اندازيم
    بياييد به وبلاگ هايي که بدحجابي را ترويج مي کنند تذکر دهيم
    توضيحات بيشتر در وبلاگ

    فقط ميشه يه جمله گفت: مرگ بر ايادي آمريكايي كه نميزارن كشور روي آرامش رو به خودش ببينه.
     <      1   2   3   4      >