• وبلاگ : طلبه هاي ونوسي
  • يادداشت : مردم ما...
  • نظرات : 7 خصوصي ، 53 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + من فقط يک انسان 
    خانم زهرا 89
    دست بردار عزيز من از اين حرف هاي بي اساس.رسانه هاي غربي يعني چه؟وقتي رسانه هاي وطني چيزي نشان نمي دهند مجبور مي شويم که جايي را ببينيم که نشان مي دهند چه اتفاقي افتاده است.بهتر است به جاي کر و کور گفتن به نا موافقانتان ديدي منصفانه داشته باشيد.من کاري به جنبش سبز ندارم.بحث بر سر اين است که تا چه ميزان انصاف و عدل رعايت مي شود.اگر 22 بهمن تعداد زيادي به خيابان آمده باشند - که آمدند و به زور سانديس بود و اتوبوس م حمايت حاکميت - ان روز هم تعداد زيادي به ميدان آمده است.ربطي به قضاوت من و شما ندارد.با يک جست و جوي ساده در اينترنت مي توانيد عکس هاي مربوط به ان روز - که البته ماهواره اي هستند و کسي دخالتي در آنها ندارد را ببينيد


    من هم مي دانم شما و امثال شما سرتان درد مي کند براي دعوا و خونريزي و کشتن.دست بر قضا همين من را وا مي دارد که اينجا باشم و بنويسم.که يکديگر را دوست بداريم و همديگر را شمر نبينيم.
    پاسخ

    من از حرفهاي متعصبانه از هر دو طرف متنفرم و معمولا سعي ميكنم وقتي ميبينم كسي غير عاقلانه صحبت ميكند با او وارد بحث نشوم. تا چند خطي از حرف شما قابل تأمل بود ولي وقتي به بحث به زور سانديس و اتوبوس حمايت حاكميت ميرسيم از كوتاه فكري شما خنده‏مان ميگيرد. كه همه ميدانيم پارسال چه روزهايي مترو تعطيل بود و چه روزهايي رايگان! بگذريم! آن روز را هم ما خواهر و برادر و همسر و دوست آشنا در خيابان داشته‏ايم كه بيايند و گزارش بدهند و به اندازه كافي با فوتو شاپ آشنا هستيم كه به اين عكسهاي منظم و يكدست بخنديم. جست و جوي ما در اينترنت از سادگي هم گذشته است. شما هم از سادگي دست برداريد. من از همين سادگيها ميترسم. هم از اين طرف عده‏آي ساده‏آند و همه چيز را به سادگي مي پذيرند هم از آن طرف و هر كدام طرف مقابل را به سادگي محكوم مي‏كنند و نگاه نمي‏كنند كه خودشان دارند به سادگي تلقين‏هاي ليدرهايشان را ميپذيرند. به عنواني كه گذاشته‏ايد دقت كنيد و يادتان باشد انسانيد و عقل داريد! يا علي!