• وبلاگ : طلبه هاي ونوسي
  • يادداشت : دور از جان خر
  • نظرات : 5 خصوصي ، 25 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + تارا 

    سلام عليکم،

    راستش، پاسخ شما به نظرات قبلي‌ من گواه همين مدعاست که شما به ظرفيت و مختصات انساني‌ که خدا خلق کرد رو کره خاکي فکر نميکني‌، و جنبه تقابل با دنيا را نداريد،...چرا امثال شما وقتي‌ جواب نداريد، شروع به انگ زدن و توهين مي‌کنيد؟ من حافظ بيست جز قرآن هستم، چند برابر شما وقت صرف مطالعه ديني و غير ديني مي‌کنم، ..بايد حتما اينها را بگويم که حرف نامحترمانه نزنيد؟؟ اشکال اينجاست که فکر مي‌کنيد ملت ببو هستند، و خدا دروازه بهشت را به شما نشان داده است...حضرت علي‌ (ع)( که اگر من مثل شما فقط با اسم کوچک نام ببرم، همين شما من را متهم به توهين به مقدسات مي‌کنيد) بت شکن بود نه بتساز! خدا ميگه پيامبر خودتون را ارباب نکنيد، مگر ميشه خدا با اين صراحت لهجه بياد آدم جايز الخطا را مطلق کند؟؟

    اينکه من در امور شخصي‌ ديني که البته قضاوت در مورد خلوصش و احساس باطني من در زمان انجام آنها با خداست، چه حسي دارم به خودم مربوط است...ولي‌ دين بايد همه انسانها را شامل شود، دين بايد اتفاقا به فکر آدمي‌ باشد که فعال است، مثل ايران کارش بخور و بخواب در ماه رمضان نيست، آدمي‌ که کار محسباتي سنگين مي‌کند، ...اين فرد بايد روزه باشد و سي روز هم باشد، و متلاشي نشود...اين همان قضيه خنده دار روزه در قطب شمال است، و البته آدم‌هايي‌ که اينقدرها از نظر روحي‌ قوي نيستند ولي‌ نميخواهند از دايره دين خارج شوند هم هستند، داستان شهيد مطهري را از مسلمان شدن مرد نصراني يادتان هست؟؟....خود امام علي‌ ميگويد که شما نميتوانيد مثل من باشيد، شما پانصد انسان عادي را بگو روزي هيجده ساعت روزه باشيد، آمار بگيريد ببينيد چند نفر سالم بعد از ده روز مانده است، بعد برويد بالاي منبر و حکم بدهيد، اينجا از چهار نفري که من ميشناسم سه نفر بيمار شدند....اين حرف است که ميزنيد آخر؟؟

    موضوع دوم اينست که "الانسان حريص به ما منع" اينقدر مردها و زنها در ايران تو کف هم هستند که جامعه دارد ميترکد، من با چادر هم در ايران امنيت نداشتم، تو خيابون با ده نفر دعوام ميشد، همه مردها مثل سگ هار شده اند، اگر روش شما درست است چرا اينجا اين مشکلات را ندارند؟؟ چرا اينجا زني‌ لخت هم باشد، يک مرد هم به او زير چشمي نگاه نميکند؟ چرا اينجا من يکبار هم مست لايعقل نديده ام؟؟ چرا آمار اعتياد پايين است؟؟ مي‌دانيد چند نفر در بيمارستان‌هاي ايران در آخر هفته سنگکوپ ميکنند؟ اصلا به آمار کلماتي که Top search (بيشينه جستجو) ايرانيان است دقت کرده ايد؟؟ اين عدد را با مردم آمريکا و سايير کشورها مقايسه کنيد لطفا!

    من مسلمانم ....و افتخار هم مي‌کنم، آنقدر هم از اسلام ميدانم که بفهمم خرافه چيست و دين چيست...از دست همين مقدس نما‌ها و رياکاران ايران هم به غير مسلمان راضي‌ شدم، ديدم دينم دارد به فنا ميرود...

    حالا شما خود دانيد، من آنچه شرط بلاغ بود گفتم، شما خواه پند گير خواه ملال، ولي‌ فحش نده لطفا! اون مسيري که شما ميري خيلي‌ دل وسيعي ميخواد، شما به اين اعتقاد قلبي نرسيدي که شايد اون کسي‌ که فکر ميکني‌ خيلي‌ پرته، کاري کرده که خدا بيشتر دوستش داره، بنده خدا حرمت داره، اينو خدا خلق کرده، بايد دوستش داشت، و گرنه هم خودتون به خطا ميرين هم عمرتون هدر ميشه هم آخرت ندارين...

    در ضمن، امام علي‌ به صورت خود سيلي‌ زد به علت مهجوريت قرآن، همين چيزي که در ايران رايج است، مفاتيح جاي قرآن رفته، اين کار کي‌ هست غير از هم مسلک‌هاي شما؟؟ اگه مردم قرآن ميخواندند، حاکمان فعلي‌ اينقدر راحت سرشون به اسم اسلام شيره نميماليدند...اين بيچاره‌ها نميدونند اسلام چيه!

    ولي‌ من هنوز هم در عجبم که چطور خون اينهمه بيگناه ميريزه، اينهمه تجاوز ميشه...و نفس يکي‌ از اين علما? با کمالات شما در نمياد... راستي‌ اينترنت شما هم تو حوزه فيتره نه؟ حتما فيلتره....

    ميدانيد بهتر از از ونوس که خسته شديد يه سر بيائيد رو زمين...جايي‌ پر از انسان‌هاي عادي با نياز‌هاي عادي


    پاسخ

    عليک سلام. بنظر شما اينهايي که گفتم غير از حقيقت بود؟! من نه به شما توهين کردم و نه به هيچ کس ديگر، اينکه شما بگوييد علماي شما! عين توهين است، وقتي اين حرف را زدي ياد مردم بني اسرائيل افتادم که به حضرت موسي مي گفتند تو برو با خدايت! بجنگ بعد بيا و مارا خبر کن! اينکه آدم بيايد به خدا بگويد چرا؟! اين توهين به قداست خداوند است، توي ادميزاد که مخلوق او هستي و او افريدگارت، چرا يک ذره روحيه عبوديت در تو نيست؟! اينکه ادم به قرآنش و احکامش توهين کند و بگويد حتما بايد فرمول رياضي بيرون بدهد! تا معجزه شود اين توهين است. حرفهايي که صريحا در قران بيان شده که ديگر جاي چرا و اما ندارد! حفظ قران ملاک نيست، عمل به قرآن ملاک است، همان قراني که تو حافظش هستي همان قرآن از وجود روزه در دين هاي مسيح و يهود هم اشاره ميکند، تمام احکام اسلامي مو به مو در قرآن آورده شده، تو يک دين را به من بگو که احکام و اصولش را تغيير داده داده باشد! هر چه ميخواست در قرآن تغيير کند تا وقتي پيامبر زنده بود تغيير کرد، اگر بحث تغيير باشد احکام ثانويه و وضعي قابل تغيير است نه اوليه و تکليفي! من کاري به ايران ندارم، من بحثم اسلام است ، اونجايي که شما ميگوييد زن لخت بيرون مي ايد ولي کسي به اون نگاه نمي کند دليلش اين است که شب قبل با هزار تاي ان خود را ارضاء کرده! فحشا و فقر همه جا هست، اگر کسي به احکام اسلامي پشت پا نمي زد و رعايت ميکرد ديگر فقيري نداشتيم! در قطب شمال هم حکم روزه اش کاملا مشخص است، رجوع ميکنند به افق شرعي مکه، که مجبور نباشد اين همه ساعت گرسنگي بکشند!